Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У зв’язку з відсутністю асигнувань на оплату послуг з відправки поштової кореспонденції Менський районний суд Чернігівської області повідомляє, що відправлення поштової кореспонденції з 18 серпня 2021 року тимчасово призупинено.
Надсилання учасникам судових проваджень процесуальних документів буде здійснюватися засобами електронного зв’язку.
При зверненні до суду із заявами, клопотаннями тощо, рекомендуємо:
– подавати заяви про отримання процесуальних документів на електронну адресу, в якій зазначати актуальну (офіційну) адресу електронної пошти та контактні номери телефонів учасників (представників) судових проваджень;
– подавати до суду письмову згоду про надсилання інформації про дату та час судового засідання, в якій необхідно зазначити номер мобільного телефона, на який здійснюватиметься SMS-розсилка вказаної інформації;
– для здійснення процесуальних дій стати користувачами підсистеми «Електронний суд» https://id.court.gov.ua/.
Одночасно повідомляємо, що з текстами судових рішень можна ознайомитись в Єдиному державному реєстрі судових рішень https://reyestr.court.gov.ua/.
Інформацію щодо призначення дати та часу проведення судового засідання можна отримати на офіційному вебсайті Менського районного суду Чернігівської області у підрозділі «Списки судових справ, призначених до розгляду».
Для отримання інформації щодо розгляду справи Ви можете зателефонувати до
канцелярії суду (04644) 2-14-73.
Надсилання кореспонденції буде відновлено у разі забезпечення суду поштовими марками. Про відновлення відправлення поштової кореспонденції на сайті суду буде повідомлено додатково.
Дякуємо за розуміння!