flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У Менському районному суді Чернігівської області тимчасово призупинено відправлення поштової кореспонденції

19 серпня 2021, 08:10

У зв’язку з відсутністю асигнувань на оплату послуг з відправки поштової кореспонденції Менський районний суд Чернігівської області повідомляє, що відправлення поштової кореспонденції з 18 серпня 2021 року тимчасово призупинено.

Надсилання учасникам судових проваджень процесуальних документів буде здійснюватися  засобами електронного зв’язку.

При зверненні до суду із заявами, клопотаннями тощо, рекомендуємо:

– подавати заяви про отримання процесуальних документів на електронну адресу, в якій зазначати актуальну (офіційну) адресу електронної пошти та контактні номери телефонів учасників (представників) судових проваджень;

–  подавати до суду письмову згоду про надсилання інформації про дату та час судового засідання, в якій необхідно зазначити номер мобільного телефона, на який здійснюватиметься SMS-розсилка вказаної інформації;

– для здійснення процесуальних дій стати користувачами підсистеми «Електронний суд» https://id.court.gov.ua/.

Одночасно повідомляємо, що з текстами судових рішень можна  ознайомитись в Єдиному державному реєстрі судових рішень https://reyestr.court.gov.ua/.

Інформацію щодо призначення дати та часу проведення судового засідання можна отримати на офіційному вебсайті Менського районного суду Чернігівської області у підрозділі «Списки судових справ, призначених до розгляду».

Для отримання інформації щодо розгляду справи Ви можете зателефонувати до
канцелярії суду (04644) 2-14-73.

Надсилання кореспонденції буде відновлено у разі забезпечення суду поштовими марками. Про відновлення відправлення поштової кореспонденції на сайті суду буде повідомлено додатково.

Дякуємо за розуміння!